Білім беру бағдарламасы ұлттық шаруашылықты, оның салалары мен өңірлерін басқарудың тиімді жүйесін құруға бағытталған. Осы білім беру бағдарламасының түлектері басқару және құқықтану, саясаттану және экономика, психология, әлеуметтану және басқа да ғылымдар саласында білім алады.
Мемлекеттік және жергілікті басқару – кәсіби мемлекеттік қызметкер болғысы келетін және озық басқару технологияларын еркін меңгергісі келетіндер үшін.
Мемлекеттік және жергілікті басқару
6B04102
Заң
География
Математика
50 (Каз.) 50 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарлама кәсіби мәтіндерді терең зерттеуге, сондай-ақ студенттердің сөздік қорын кеңейтуге және лексикалық сөздерді талдауға арналған. Business English пәнін оқытудың мақсаты студенттердің пән саласы туралы теориялық білімдерінің жиынтығында құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері: студенттердің кәсіби бағдарланған шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілетін жетілдіру, сондай-ақ табысты кәсіби қызмет үшін қажетті негізгі аударма дағдыларын қалыптастыру; зерттелетін тілдің заңдылықтарын тереңірек түсіну, ғылыми ойлауды дамыту, студенттердің лингвистикалық ой-өрісін кеңейту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аймақтық экономиканы қалыптастырудың теориялық негіздерін кешенді зерттеуге арналған. Курс аймақтық деңгейде экономика мен әлеуметтік саланы дамытудың жай-күйі, бар проблемалары мен перспективалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға арналған. Пәнінің мақсаты: аймақтық деңгейде елдің шаруашылық механизмінің қызмет етуінің экономикалық механизмін қалыптастырудың мүмкін жолдарын кешенді оқытудан тұрады.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі тиіс аймақтар экономикасын басқару және Қазақстанның территориялдық дамуын мемлекеттік реттеу мәселелерін;<br/> істей алуы тиіс аймақтардың әлеуметтік-экономикалық дамуын басқару әдістерін тәжірибеде қолдана білу; дағдысы болуы тиіс аймақтық саясат саласында жаңа білімдерді дербес меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс студенттерді информатиканың іргелі және терең негіздеріне, ақпараттық технологияларға, күнделікті өмірде және бизнесте, ғылымда, ғылыми зерттеулерде пайдалы тақырыптарға оқыту үшін теориялық және практикалық форматтарда ұйымдастырылған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану, психология" курсы студенттерге саясаттың мәніне қоғамдық құбылыс ретінде енуге, микро және макродеңгейде оның құрылымдық элементтерін, ішкі және сыртқы байланыстар мен қарым-қатынастарды анықтауға, әртүрлі саяси жүйелерде қолданылатын негізгі үрдістер мен заңдылықтарды анықтауға және саясаттың әлеуметтік өлшемінің объективті критерийлерін жасауға мүмкіндік береді. Курсты меңгеру үшін қазіргі заманғы саяси, әлеуметтік, мәдени ғылымның фундаменталды жағдайын талдай білу, әлемдегі және Қазақстандағы саяси үрдістің және саяси өмірдің даму ерекшеліктерін талап етеді. Саясаттану курсы жалпы білім беретін пән болып табылады және Қазақстан тарихымен, философиямен, экономикалық теориямен, құқық негіздерімен, психологиямен тығыз байланысты.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби қызметке даярлау үшін болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
8
қайта сынақ
Кәсіби қызметке даярлау үшін болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қазақ тілі" пәнін оқытудың мақсаты - оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту, қазақ тілін құрметтейтін және қазақ тілінің қоғамдық маңызын түсінетін тұлғаны қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқыту мақсаты экономикалық саясаттың тиімділігін объективті бағалау үшін студентте макроэкономика принциптері, әдістері, негізгі макроэкономикалық модельдер туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент:<br/> - макроэкономикалық реттеудің жалпы проблемаларын, нақты экономикалық тәжірибені сипаттайтын нақты фактологиялық материалдарды талдау үшін макроэкономикалық модельдер құралдарын пайдалану әдістерін игереді;<br/> - макроэкономиканың санаттары мен модельдерін пайдалана отырып, экономикалық агенттердің мінез-құлқын сипаттауға қабілетті болады;<br/> - экономикалық агенттердің макроэкономикалық нарықтардағы өзара іс-қимылын түсіндіре алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің маркетингтің мәні мен функциялары, оның нарықтық басқару жүйесіндегі орны мен рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру, ұйымдардың экономикалық тәуелсіздігі жағдайында маркетингті тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын игеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі дағдыларға ие болады:<br/> - маркетингті дамытудағы заманауи үрдістерді түсіну;<br/> - маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті деректерді талдауды жүзеге асыру;<br/> - нарықты зерттеуді жүргізу және қызметтерді жылжытуды жүзеге асыру;<br/> - тұтынушылардың мінез-құлқын талдау;<br/> - тұтынушылық сұраныс стратегиясын және бизнесті дамыту перспективаларын анықтау;<br/> - салаға бәсекелестік талдау жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән көптеген өзара тәуелді себептерге, қоғамның даму факторларына негізделген қоғамдық үдерістерді, қатынастарды мемлекеттік басқаруды; тұжырымдамалық және практикалық деңгейде мемлекеттік басқару теориясының негізгі принциптерін; мемлекеттік басқару теориясының тұжырымдамалық деңгейін салыстыра білуді және оны нақты практикалық жүзеге асыруды оқытады. Курстың мақсаты - мемлекеттік басқарудың теориялық негіздерін зерттеу.<br/> Пәнді игеру нәтижелеріне құзыреттілік:<br/> - мемлекеттік басқарудың мәнін кәсіби қызмет түрі ретінде түсіну, мемлекеттік басқару мен бизнесті басқару арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көру;<br/> - мемлекеттік биліктің жұмыс істеу механизмін меңгеру, барлық деңгейдегі басқару органдары жүйесінің құрылымын түсіне білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты менеджмент бойынша білімді, іскерлікті және дағдыны қалыптастыру, басқарудың оң және теріс аспектілерін ашу, бітірушілерді ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдау қызметіне дайындау ретінде болып табылады. Курстың міндеттері: менеджмент жүйесінің негізгі элементтерін зерттеу, менеджмент тұжырымдамасының тәсілдерін зерттеу, ұйымдағы менеджердің рөлі мен орнын анықтау, қазіргі менеджерге қойылатын талаптар, заманауи менеджмент әдіснамасы туралы жан-жақты түсінік алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: шаруашылық жүргізуші субъектілердің шектеулі ресурстарды оларды пайдаланудың әртүрлі салалары арасында қалай бөлу туралы шешімдер қабылдау процесін, сондай-ақ осы шешімдерде баға жүйесі және аталған субъектілер жұмыс істейтін әлеуметтік-экономикалық институттар (нарық, меншік құқығы, мемлекет) қандай рөл атқаратындығын зерделеу болып табылады. Мықты микроэкономикалық білімі бар студенттер экономикалық жағдайды талдау және бағалау, экономикалық дамудың логикасы, әлеуметтік-экономикалық сауаттылық негізінде дербес шешімдер қабылдай білуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Салық және салық салу" пәнін оқу кезінде салық теориясының және салық салу жүйесін құрудың теориялық аспектілерінің сұрақтары қарастырылады, экономикалық мазмұны, салық қызметі мен принциптері, Қазақстан Республикасының салық жүйесі мен салық жүйесінің қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдері, елдегі салық реформаларының негізгі тұжырымдамалары ашылады.<br/> Курстың мақсаты - студенттердің салық салу теориясын экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімді әдісі ретінде білуін, салықтың негізгі түрлерін есептеу бойынша практикалық дағдыларын, ҚР –да салық салу механизмдерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл модуль өзара байланысты үш пәннен тұрады: құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері гуманистік бағыттағы кешенді – мақсатты бағдарлама болып табылады. <br/> Бұл пәндер өзінің мазмұны мен мақсаты бойынша жеке тұлғаның мақсатты бағдарының жеке және әлеуметтік аспектілерін жинақтайтын белсенді ынталандыру жүйесіне толы. Оқыту бағдарламаларының жеке бағыты құқық нормаларын зерделеу және қолдану саласындағы білімді едәуір кеңейтуге, құқық жүйесімен реттелген кең әлеуметтік – экономикалық саладағы конституциялық құқықтар мен бостандықтарды іске асыруға ықпал етуге мүмкіндік береді. Бұл пәндерді бір модульге біріктіру логикасы олардың барлығы өз пәні ретінде құқықтық қатынастар жүйесіне ие, адамдардың тіршілік ету процесінде пайда болатын қажеттіліктерге байланысты. Экономикалық қатынастар жүйесі қоғамның материалдық негізі ретінде құқықтық реттеуден тыс өмір сүре алмайды. Заңды экономикалық құқықтар мен бостандықтарды жүзеге асыру процесінде ешбір адам еркін түрде бұзбау үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет бағдарламасы көзделген. <br/> Өз мақсаты бар модульдік оқыту жағдайында: тұлғаның барабар әлеуметтенуін, өзін-өзі тануын, өзін-өзі тануын қалыптастыруға, білім алатын білімнің мотивациялық құндылығын дамытуға ықпал ету. Сонымен қатар, бір мезгілде тәрбиелік ықпал ету, адамдарды өзара құрметтеуге, басқалардың құқықтары мен бостандықтарын сақтауға және өзіне алған міндеттерді орындауға негізделген құқықтық мәдениетті қалыптастыру процесі жүзеге асырылады. Оқу үдерісінің ықпалымен әр студенттің өзін саяси, әлеуметтік – экономикалық, құқықтық сипаттағы қоғамдық қатынастардың сөзсіз қатысушысы ретінде түсінуі тиіс.<br/> Қойылған мақсаттарға қол жеткізу үшін оқу бағдарламаларымен еліміздің қоғамдық дамуының қазіргі заманғы талаптарына жауап беретін материалдар ұсынылуы тиіс. Ең алдымен, іргелі білім жүйесіне негізделген болашақ маманның практикалық іс-әрекетінің дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Философия-бұл маңызды дербес ғылыми және оқу пәні. Философиялық зерттеулер ежелгі дәстүрлерге ие, олардың даму тарихын қоса отырып, философия мен құқықтан бастау алады.<br/> Философия құқықты зерделеудің басқа тәсілдерімен арақатынасында құқықты танудың, оның мағынасын, құндылықтары мен адам өміріндегі маңызын ұғыну мен бекітудің жоғары рухани нысаны болып табылады.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін қалыптастыру және меңгеру (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Мамандық бойынша курста оқылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бизнес және басқару даярлау бағыты бойынша мамандарды дайындау жүйесіндегі "Экономикадағы математика" пәнінің мақсаты: экономикалық есептерді қосымшаларымен моделдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеру, қажет болған жағдайда компьютерлік технологияны қолдану. Пәннің міндеттері: студенттердің Болашақ қызметі саласындағы процестер мен құбылыстарды болжауға және зерттеуге мүмкіндік беретін математикалық әдістерді меңгеруге көмектесу.; экономикалық мәселелерді зерттеуді өз бетінше талдау дағдысы мен дағдысын қалыптастыру, өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздестіруге ұмтылысын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: экономикалық жүйенің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, шектеулі ресурстармен қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында материалдық тауарлар мен қызметтерді өндірудегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы адамдардың мінез-құлқын қарастыру. Пәнді оқытудың міндеттері: экономика туралы жүйе ретінде кешенді түсінікке ие болу; экономикалық дамуды сипаттайтын негізгі ұғымдар, категориялар, заңдылықтар туралы толық түсінік алу; экономикалық қызметтің кез-келген саласында қолданылатын әдістерді, талдау әдістерін, құралдарын дербес қолдану үшін экономикалық процестерді зерттеу әдіснамасын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық астары мен оның объектісі. Экономиканы мемлекеттік реттеудің методологиясы жөніндегі ұғым және оның элементтері. Экономиканы реттеудің ұйымдастырушылық негіздері мен оның шетелдік тәжірибесі. Транзиттік экономиканың негізгі мінездемесі және оның заңдылықтары. Экономикалық өсудің негізгі факторлары мен оны қамтамасыз етудегі мемлекеттік шаралар. Экономиканы мемлекеттік реттеу қызметінің басты сатысы әлеуметтік-экономикалық болжау мен жоспарлау. Ғылыми-техникалық прогрестің бағыттары мен оны жеделдетудегі мемлекеттің рөлі. Халықты еңбекпен ұтымды қамту мен әлеуметтік қорғауды мемлекеттік реттеу. Мемлекеттің инвестициялық саясатының қалыптасуы мен оны жүзеге асыру механизмдері. Жер ресурстарын тиімді пайдаланудағы мемлекеттік шаралар жүйесі. Экономиканы реттеудің қаржы-бюджеттік әдістері. Мемлекеттің ақша-несие саясатын жүзеге асырудың негізгі механизмдері. Қазақстан аймақтарының әлеуметтік-экономикалық дамуын мемлекеттік реттеу. Мемлекеттің табиғатты қорғау және сыртқыэкономикалық іс-әрекеттерін реттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән іскерлік қарым-қатынасқа қатысушыны коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, ол кәсіптік маңызды жағдайларда жеке тұлғалармен байланыс орнату үшін қажетті білім мен дағдылар жиынтығы болып табылады. Курстың мақсаты - әдеби тіл нормаларының теориялық негіздерін оқып үйрену және тиімді сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Тілдік қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау, коммуникативті нәтижеге жетуді қамтамасыз ететін негізгі риторикалық стратегиялар мен тактикалармен танысу, студенттердің сөйлеу мәдениетін жақсарту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
HR менеджментінің түсінігі мен мазмұны бір қарағанда оңай емес. Менеджментке басқару кіреді-бұл жобаны жоспарлау, бағалау, іске асыру және бақылау процестері кіретін шешімдерді қабылдайтын компанияның барлық тұлғалары мен барлық іс-әрекеттерін қамтитын түгел қамтитын ұғым. Ғылым ретінде басқару теориясы өткен ғасырдың соңында пайда болды және содан бері елеулі және жаһандық өзгерістерге ұшырады. Менеджмент мақсаты. HR менеджмент терең және өзекті жұмыспен қамту саласы. Hr менеджмент өзі ағылш. human resources, персоналды басқару ретінде аударылады. Ол жоспарлау, бағалау және жоспарды орындауға бағытталған шешім қабылдайтын барлық тұлғалардың іс-әрекеттерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Бұл пән терминологияны, қолданылатын негізгі ұғымдарды білуге көмектеседі.Адам құқықтарының халықаралық құқығында және негізгі халықаралық шарттар туралы біліммен адам құқықтары саласында және оларды сыртқы саяси тәжірибеде қолдану тәртібі туралы құқықтар саласындағы негізгі халықаралық шарттарды әзірлеу, талқылау және қабылдау адам құқықтары саласындағы халықаралық құқықтың негізгі қағидаттары мен нормаларын түсіндіру туралы адам және оларды тәжірибеде қолдану, БҰҰ органдарының жүйесі мен өкілеттіктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Аймақтық саясат және территориалдық басқару» пәнінің мақсаты: аймақтың дамуын басқарудың негізгі әдістемелік ережелерін зерттеу; өңірлік экономиканың қалыптасуы мен жұмыс істеуінің теориялық негіздерін зерттеу.
Оқу пәнін меңгеру міндеттері: мемлекеттік өңірлік саясатты қалыптастырудың тәсілдерін, мақсаттарын, міндеттерін және негізгі принциптерін талдау, сондай-ақ оны жүзеге асырудың негізгі құралдары; өңірлік дамуды реттеу құралы ретінде өңірлік бағдарламаларды әзірлеу мен іске асыруда отандық және шетелдік тәжірибені зерттеу; аймақтық саясаттың негізгі бағыттарын дамытуда жекелеген аймақтардың нақты жағдайының рөлі туралы идеяларды әзірлеу; өндірістік күштердің аймақтық ұйымдастырылуы мен аймақтық даму мәселелеріне қатысты нақты материалдық және статистикалық деректермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік салада мемлекеттің саясатының қалыптасу механизмымен негізі: оның негізгі рөлі, қоғамдағы ішкі саясаты қанағаттандыруда және тұрақтандыруды, нарықты қатынастың даму кезіндегі мемлекеттің әлеуметтік саясатының ролі, қоғамның ролі алеуметтік дамыған , оны реттеудегі мемлекеттің ғылыми-әдістемелік негізі, әлеуметтік дамудағы нормативтік басқару, әлеуметтік жоспарлау, тұтыну бюджетін ұтымды пайдалану, жұмыс бастылықтың мемлекеттік реттеу, еңбек нарығын жасау. Әлеуметтік дамудағы қаржы көздерінің өзгеруі, әлеуметтік инфрақұрлымдарды қаржыландыру және аймақтық даму проблемасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу мақсаты: студенттердің әлеуметтік процестерді басқару саласындағы білімі мен кәсіби дағдыларын қалыптастыру, жергілікті билік органдарының, қоғамдық-саяси, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдардың қызметін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент жергілікті билік органдарының, қоғамдық-саяси, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдардың қызметін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларына ие болуы, сондай-ақ жеке және заңды тұлғаларға жергілікті қызметтер көрсетуді қамтамасыз ететін технологияларды, тәсілдерді меңгеруі тиіс; басқарушылық шешімдердің орындалуын бақылауды ұйымдастыра білуі, оның сапасына бағалау және әкімшілік процестерді жүзеге асыра алуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің басқару есебі саласындағы ұйымдастырушылық-басқарушылық және ақпараттық-аналитикалық қызметінің кәсіби міндеттерін шешумен байланысты кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Пәннің міндеттері: - стратегиялық, оперативті және ағымдағы басқарушылық талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін оқу және қолдану; - есептерді қоюға, аналитикалық құралдарды пайдалануға, басқарушылық талдау саласында оны жүйелі практикалық қолдану дағдыларын меңгеруге үйрету; - кәсіпорын қызметін мониторингілеу және бағалау дағдыларын меңгеру; - шаруашылық жүргізуші субъект қызметінің дамуын болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бизнес жоспарлау" пәнін оқыту мақсаты-теориялық білімді қалыптастыру және ел экономикасының түрлі салаларындағы кәсіпорындардың бизнес-жоспарларын құрастыру және талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру.
Мақсатқа келесі негізгі міндеттерді шешу кезінде қол жеткізугеболады:
- бизнес жоспарлаудың ерекшеліктерін, функциялары мен түрлерін зерттеу;
- бизнес жоспарлаудың мазмұны мен негізгі әдістерін анықтау;
- кәсіпорынның бизнес-жоспарының жеке бөлімдерін әзірлеу дағдыларын игеру;
- бизнес жоспарлардың әртүрлі түрлерін талдау әдістемелерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Билік органдарындағы қақтығыстарды басқару" пәнінің мақсаты - студенттердің билік органдарындағы қақтығыстардың себептері, мәні мен типологиясы және даулы жағдайлар туралы негізгі білімдерді меңгеру, сондай-ақ оларды басқару дағдыларын қалыптастыру.
Пәннің міндеттері: студенттерге билік органдарындағы қақтығыстың мәні мен көздері туралы түсінік беру; қақтығыстарды басқару технологияларымен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - қолданыстағы ұлттық және халықаралық стандарттарға, бухгалтерлік есеп принциптеріне, нормативтік құжаттарға сәйкес ұйымдарда бухгалтерлік есеп негіздерін, оны жүргізу дағдылары мен техникасын алу. Пәнді оқу нәтижесінде студент келесі дағдыларға ие болады:
- есепке алу принциптерін барабар жіктеуге және оларды қолдануға;
- бухгалтерлік құжаттаманы құрастыру;
- активтер мен міндеттемелердің құнын анықтаудың барабар әдісін таңдау және негіздеу;
- қаржылық есептіліктің әртүрлі түрлерін құрастыру;
- қаржылық есептілікке талдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бюджет процесіндегі қазынашылықтың рөлі, оның ұйымдық құрылымы қаралады, мемлекеттік бюджеттің және ҚР облыстары бюджеттерінің кірістер мен шығыстар бойынша қазынашылық атқарылу тәртібі зерделенеді, мемлекеттік келісімшарттарды бақылаудағы қазынашылықтың рөлі айқындалады.
Пәнді оқытудың мақсаты Қазақстандағы бюджет жүйесі мен бюджет процесін ұйымдастыру, мемлекеттік қаржының жай-күйі мен оны басқару туралы неғұрлым толық түсінік беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дағдарысты басқару басқарудың ерекше түрі ретінде. Дағдарысты басқару тұжырымдамасы. Тақырыбы, негізгі категориялары, дағдарысты басқару әдістері. Дағдарысты басқарудың басқару ғылымының басқа салаларымен өзара әрекеттесуі. Әлеуметтік-экономикалық дамудағы дағдарыстар. Әлеуметтік-экономикалық дамудағы дағдарыстың түсінігі мен рөлі. Дағдарыстардың жіктелуі. Дағдарыс жағдайларының белгілері. Дағдарысты басқарудың адами факторы. Экономикалық дағдарыстардың мәні мен заңдылықтары. Экономикалық дағдарыстардың ерекшеліктері мен түрлері. Экономикалық дағдарыстардың түрлері және олардың динамикасы. Дағдарыстық жағдайларды мемлекеттік реттеу. Цифрлық экономика жағдайындағы шаруашылық жүргізуші субъектінің дағдарыстары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: болашақ мамандарды жергілікті басқару негіздерін түсінуге, жергілікті деңгейде, яғни жекелеген өңірлерде, қалаларда, елді мекендерде, ұйымдарда экономиканың жай-күйін талдауға, жергілікті мемлекеттік басқару мен жергілікті басқару арасындағы аражікті ажырата білуге үйрету. Студенттерге жергілікті басқарудың мазмұны мен ерекшеліктері туралы, сондай-ақ биліктің өкілді (мәслихаттар) және атқарушы (әкім аппараты) органдары қандай екендігі туралы түсінік беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жеке инвесторлар өз капиталын сақтауға және көбейтуге ұмтылады. Инвестиция нарығында өзін сенімді сезіну үшін арнайы білім мен іскерлікке ие болу қажет. Инвестициялаудың стратегиялары мен негізгі принциптерін қолдана білу керек. Инвестициялау процесі бірқатар қағидаттарға негізделеді, оларды сақтау инвестициялар тиімділігінің қажетті алғышарты болып табылады.
Пәннің негізгі мақсаты болашақ мамандардың инвестициялық қызмет, инвестициялық жобаларды қаржыландыру, олардың мәні, функциялары, қазіргі нарықтық экономикадағы рөлі, теориялық және практикалық аспектілерін ашу болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты кәсіпорынның инвестициялық қызметін іске асыру бойынша бағдарламалар мен жобаларды қалыптастыру бағытын, макро - және микро деңгейдегі инвестициялардың рөлі мен мәнін, күрделі салымдарды қаржыландыру көздерін және инвестициялардың оңтайлы портфелін қалыптастыру саласындағы неғұрлым тиімдісін және компания саясатын таңдау әдістерін зерделеу болып табылады.
Осы пәнді оқу барысында қойылған мақсатты іске асыру үшін келесі міндеттер шешіледі: - инвестициялардың мәнін ашу және инвестициялардың жіктелуі мен олардың құрылымын анықтау; - күрделі салымдарды қаржыландыру көздерін және олардың ең арзан және сенімділерін таңдау әдістерін ашу; - күрделі салымдарды экономикалық негіздеу әдістемесін зерттеу; - кәсіпорында инвестициялардың оңтайлы портфелін қалыптастыруды зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Инновацияларды мемлекеттік басқару" пәні инновацияны мемлекеттік реттеудің негізгі теориялық негіздерін және инновациялық қызметтің нормативтік-құқықтық базасын зерттейді. Инновациялық саланы мемлекеттік басқару жүйесіндегі мемлекеттің маңызды функциясы болып табылатын елдің ғылыми-техникалық және инновациялық әлеуетін сақтау және дамыту мәселелерін, сондай-ақ инновациялық саланы басқару процесіндегі мемлекеттік органдардың негізгі міндеттері мен функцияларын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мемлекет тарапынан әлеуметтік, өндірістік, көліктік, қаржылық және басқа да инфрақұрылымдарды дамытудың экономикалық мінез-құлқын, экономиканың табиғи ресурстармен қамтамасыз етілуін, экономикалық қатынастар жағдайында олардың көбею жағдайларын реттеу тетіктерін түсінуге негіз жасайды. Курсты зерделеу студенттердің экономикалық ойлауын дамытуды және олардың инфрақұрылым салаларының өндірістік қатынастары мен экономикалық байланыстары туралы түсініктерін қалыптастыруды қамтамасыз етеді, бұл саланың жұмыс істеуін мемлекеттік реттеу әдістерін терең зерделеу үшін алынған білімді игеруге және қолдануға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Көшбасшылық және ұйымдық тәртіп» ғылымының генезисі мен дамуын, тұлға және ұйым түсініктерін, ұйымдық мінезқұлық мәні мен бағыттарын, ұйымдағы тұлғаның мінезқұлық теориясын, әлеуметтендіруді және рөлдік мінезқұлықты, ынталандыру мен нәтижелілікті, топтық мінезқұлықты қалыптастыру процесін, жұмыс орнындағы топаралық қақтығыстар мен күйзелістерді жеңу әдістерін оқытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қазақстан Республикасында адам құқықтарын қорғаудың механизмі" курсы ұлттық заңнаманың маңызды пәндерінің бірі болып табылады. Адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қорғау құқықтық мәдениетті арттыруға, адам құқықтары туралы идеяны бостандық пен теңдіктің қажетті шарты ретінде қалыптастыруға, адамның қадір-қасиетін сезінуге, өзін-өзі құрметтеуге, азаматтық жауапкершілікке, өз құқықтары мен басқа адамдардың құқықтарын терең түсінуге, қоғамдық мүдделер, сондай-ақ мемлекеттің өз азаматтары алдындағы міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты және дипломатиясы" пәнін игерудің мақсаты елдің сыртқы саяси бағыты туралы және Қазақстанның халықаралық қатынастар жүйесіндегі орны мен рөлі туралы тұтас түсінік алу болып табылады. Курстың міндеттері: - Қазақстан дипломатиясының қалыптасуының негізгі кезеңдерін сипаттау; - Қазақстан Республикасының сыртқы саяси курсының ерекшеліктерін анықтау; - осы саладағы негізгі құжаттармен танысу; - Қазақстандағы сыртқы саяси шешімдерді қабылдау механизмін талдау дағдыларын қалыптастыру; - қазақстандық сыртқы саясаттың жаһандық және аймақтық басымдықтарын анықтау; - қазіргі кезеңдегі қазақстандық сыртқы саяси стратегиядағы өзгерістерді сыни бағалау; - халықаралық қатынастар саласындағы Қазақстан Республикасы субъектілерінің құқықтары мен құзыреттілігі туралы түсінік алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс қаржылық-экономикалық талдаудың жалпы теориялық аспектілерінен: талдаудың түрлері мен тұжырымдамаларынан тұрады. Қаржылық-экономикалық талдау негіздерін оқыту өткен жылдардағы немесе болашақта әрі қарай дамуына әкелетін болжамдарды өңдеу мақсатымен кәсіпорынның жағдайын анықтайды.
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерге кәсіпорынның қаржылық-экономикалық параметрлерін аналитикалық зерттеуде теориялық және тәжірибелік білім беру, сонымен қатар басқару шешімдерінің экономикалық негіздеулері үшін қаржылық талдаудың әртүрлі тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгеруге көмектесу, фирмалар, компаниялар, бірлестіктер және салалар қызметін қаржылық талдаудың тәжірибелік дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мемлекеттің бизнеспен өзара қарым-қатынасын зерттейді және осы негізде осы қатынастарды жетілдіру бойынша міндеттерді шешудің ең тиімді әдістері мен құралдарын таңдайды. Мемлекет және бизнестің теориялық негіздері. Бизнестің дамуының экономикалық механизмі. Қазақстандағы кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау саясатының кезеңдері. Дамыған елдердегі бизнесті мемлекеттік қолдау ерекшеліктері. Қазақстанда шағын бизнесті қолдау жүйесі және оның құрылымы. Шағын бизнесті қаржыландыру және аймақтар бойынша даму бағыттарын сараптау және азаматтық қоғамды қалыптастырудағы мемлекеттің рөлі. Мемлекеттің ірі аймақтарындағы өмір сүру деңгейі мен бизнестің даму жағдайы. Мемлекет пен бизнестің өзара қарым-қатынасының құқықтық аспектісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мемлекеттік аудит» пәнін игерудің мақсаты мемлекеттік билік органдарының қызметі шеңберінде мемлекеттік аудитті ұйымдастырудың негізгі әдістерін, құралдары мен стандарттарын, мемлекеттік меншікті қалыптастыру мен пайдаланудың тиімділігіне аудит жүргізу және жоспарлау принциптерін тиімді пайдаланудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мемлекеттік аудитті ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық және әдіснамалық негіздерін ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс «мемлекеттік бюджет» санатының ұғымдары мен терминдерін, мәні мен қызмет ету ерекшеліктерін, оның құрылымдық компоненттерін, олардың қасиеттері мен жұмыс істеу принциптерін зерттеуге ықпал етеді.
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бюджет жүйесін ұйымдастырудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасы, оның элементтері, әр түрлі деңгейдегі бюджеттердің құрамы мен құрылымы, оның ішінде бюджетті жоспарлау, қалыптастыру және атқару саласында білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мемлекеттік дағдарысқа қарсы басқару" пәнін игерудің мақсаты мемлекеттік, өңірлік және жергілікті деңгейлерде дағдарысқа қарсы бағдарламаларды басқаруды және аумақты дамытуды дағдарысқа қарсы реттеуді қамтамасыз етуге қабілетті мемлекеттік және муниципалдық қызметкерлерді дайындау болып табылады.
Пәннің міндеттері: аумақтың әлеуметтік-экономикалық даму ерекшеліктерін және әлеуеттерін ескере отырып, әр түрлі деңгейдегі аумақты дағдарысқа қарсы басқарудың мақсаттары мен міндеттерін анықтау; өңір экономикасындағы дағдарыстардың пайда болу себептерін анықтау және табиғатты анықтау; аймақтық және жергілікті әкімшіліктердің Экономикалық даму мәселелері бойынша қызметін ұйымдастыруды зерттеу; жекелеген салаларды, кәсіпорындар мен аумақтарды дағдарыстан шығару, сондай-ақ депрессивті және дағдарысты аумақтарды басқару ерекшеліктерін білу; дағдарысқа қарсы стратегия мен дағдарысқа қарсы бағдарламаларды қалыптастыру үшін теориялық құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән негізінен теориялық сипатқа ие және мемлекеттік қаржы, оларды жоспарлау, қаржы қызметін бюджеттеу саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасын пайдаланумен байланысты. Онда негізгі теориялық тұжырымдамалар, сондай ақ мемлекеттік қаржының қазіргі заманғы жүйесін түсіндіретін үрдістер мен заңдылықтар баяндалған.
«Мемлекеттік қаржыны басқару» пәнінің мақсаты мемлекеттік қаржы және Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің қызмет етуі мәселелері бойынша білімді қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мемлекеттік қызмет және мемлекеттік басқару" құқықтық институт ретінде мемлекеттік қызметтің теориялық және практикалық негіздері туралы студенттердің білімін дамытудан тұрады, олардың мазмұны азаматтық қызметті ұйымдастыру, мемлекеттік қызметте мемлекеттік қызметшілердің құқықтық мәртебесін жүзеге асыру саласындағы мемлекеттік-қызметтік қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар жиынтығын қамтиды. Бұл курстың мақсаты - студенттердің басқару, басқару жұмысын ұйымдастыру саласында білімнің тұтас жүйесін және қажетті біліктіліктер мен дағдылар қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән басқару шешімдерін әзірлеуді басқарудың негізгі функцияларын біріктіретін процесс ретінде қарастырады: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация, бақылау. Билік органдары қабылдайтын шешімдер басқарылатын жүйеде жүретін процестердің сапасы мен тиімділігін ғана емес, сонымен қатар тез өзгеретін қазіргі әлемде тұрақты және бейімделген даму мүмкіндігін де анықтайды. Шешім қабылдау процестері адам қызметінің барлық салаларын қамтиды және басқару процестерінің ажырамас құрамдас бөлігі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мемлекеттік мекемелердегі бухгалтерлік есеп" курсы студенттердің мемлекеттік ұйымдарда бухгалтерлік есеп жүргізу бойынша білімі мен іскерлігін қалыптастыратын негізгі пәндердің бірі болып табылады. Курсты оқу кезінде бюджет жүйесін, бюджеттік сыныптаманы басқару бойынша Үкіметтің нормативтік және заңнамалық актілері мен қаулыларын зерделеуге; қаржы органдарында Қазақстан Республикасы мемлекеттік бюджетінің орындалуы бойынша есептік ақпаратты дайындауға; шығыстар сметасының орындалуы туралы есептілікті жасауға көп көңіл бөлінеді. Пәнді меңгеру барысында студенттер қаржы ұйымдарында есеп жүргізу бойынша дағдыларға ие болады және Қазақстанның бюджет және салық заңнамаларында еркін бағдарланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқаруды табысты іске асыру іс жүргізудің қазіргі заманғы технологияларын пайдаланбай немесе басқаруды құжаттамалық қамтамасыз етпей мүмкін емес. БҚҚ ұйымдастыру қазіргі заманғы талаптар деңгейінде БҚҚ-ның бірыңғай кешенді жүйесін, оларды құрудан/алудан бастап және мұрағатқа тапсырғанға (жойылғанға) дейін құжаттармен жұмыс істеудің бірыңғай тәртібін құруды көздейді. БҚҚ орындауды бақылаудың тиімді құралы болып табылады, жалпы іс қағаздарын жүргізудің және құжаттармен жұмыс істеу кезінде түрлі мәселелерді шешудің қарапайым құралы болып табылады.
Пәнді оқытудың мақсаты мемлекеттік мекемелерді құжаттамалық қамтамасыз ету саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мемлекеттік меншікті басқару" пәнін игерудің мақсаты бакалаврлардың мемлекеттік меншікті басқару бойынша кәсіби қызмет үшін қажетті қазіргі заманғы білім, біліктілік және дағды кешенін беру, соның ішінде мемлекеттік меншіктің мәнін, оның ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуін зерттеу; студенттерді мемлекеттік мүлікті басқаруды реттейтін қазіргі заманғы заңнамалармен, әдістемелік, нормативтік және басқа да құқықтық құжаттармен таныстыру; мемлекеттік меншікті басқарудың экономикалық негіздерін қарастыру; мемлекеттік меншікті басқарудың экономикалық негіздерін қарастыру; мемлекеттік меншікті қайта құруды және пайдалануды басқару әдістерін зерделеу, оның ішінде басқару тиімділігін бағалау әдістерімен таныстыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мемлекеттік-жеке меншік әріптестік" пәні мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің қазіргі заманғы теорияларын; мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асырудың шетелдік және отандық тәжірибесін; қоғамдық қатынастардың түрлі салаларында мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыру ерекшеліктерін зерделейді. Қазақстан Республикасында мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын дайындау және іске асыру саласында практикалық жұмыс дағдыларын жүзеге асыруға арналған.
Осы пәнді оқығаннан кейін студент мемлекет пен бизнестің өзара әрекеттесуінің негізгі әдістерін; экономикаға қатысты негізгі қазақстандық заңдарды; экономикалық саясаттың негізгі бағыттарын білетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылған оқу курсы студенттерге монополияланған салалардың нарықтық құрылымдармен және мемлекетпен өте күрделі қарым-қатынасы жағдайында тәжірибе жинауға мүмкіндік береді.
Пәнді игерудің мақсаты - мемлекеттік монополияға қарсы саясаттың тауар нарықтары мен бәсекелестікті дамытуға жәрдемдесуге, бәсекелестікті шектейтін немесе жоятын билік органдарының іс-әрекеттерін бақылау мен қадағалауға, сондай-ақ шаруашылық жүргізуші субъектілер тарапынан монополистік қызметтің жолын кесуге бағытталған ерекше теориялық және практикалық аспектілері туралы білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өндірістік сектор – экономиканың дамуында маңызды рөлін атқарады, ол қоғамдағы өндірістік күштердің дамуының деңгейін, әлеуметтік-экономикалық мәселелердің ауқыды және олардың шешілу уақытысын анықтайды. Өндірістік қызметтерге мемлекеттік реттеудің жаңа экономикалық-құқықтық механизмдерді әзірлеу мен қалыптастыру керек. Ұлттық экономикада бұл құралдардың механизмін білу өте қажет. Бұл студенттердің құқықтық, экономикалық, қаржылық және әкімшілік ортада өнеркәсіптің жаңа механизмдерінің қалыптасуын оқып-білуге мүмкіндік тұғызады. Сонымен қатар, бұл пән өндірістік салада барлық экономикалық өзгерістерді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Конфликтологияны зерттеуге қатысты негізгі тәсілдемелер. Заманауи ғылыми жүйедегі конфликтологияның орны. Жанжалдардың жіктелуі. Саяси жанжалдардың туындауы: дербес деңгей, топтардың деңгейі, мемлекеттік деңгей, әлеуметтік-идеологиялық деңгей. Келіссөздер жанжалдық қатынастар құраушысы ретінде: стратегиялары, тактикалық тәсілдер. Саяси жанжалдарды басқару. Арбитраж жанжалдарды басқару формасы ретінде. Медиаторлық жанжалдарды басқарудың жаңа форматы ретінде. Жанжалдарды реттеудегі БҰҰ ролі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл модуль өзара байланысты үш пәннен тұрады: құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, гуманистік бағыттағы кешенді – мақсатты бағдарлама болып табылады. Бұл пәндер мазмұны мен мақсаты бойынша жеке және әлеуметтік аспектілерді жинақтайтын, құқық нормаларын зерттеу және қолдану саласындағы білімді едәуір кеңейтуге мүмкіндік беретін білімнің белсенді ынталандыру жүйесімен толтырылған. Осы пәнді оқығаннан кейін студент сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, құқық, экономика және кәсіпкерлік негіздерін білетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стратегиялық менеджмент - басқару қызметіндегі негізгі бағыттардың бірі. Стратегиялық шешімдер компанияның ұзақ мерзімді дамуына елеулі әсер етеді, ал стратегиялық қателер орны толмас зардаптарға әкелуі мүмкін.
«Стратегиялық менеджмент» курсының мақсаты студенттерді теориялық біліммен, қазіргі менеджменттің даму үрдістерімен, стратегиялық менеджменттің мәнімен, кәсіпорын қызметінің жалпы бағытын анықтаумен таныстыру болып табылады. Алған білім болашақта мамандарға ұйымның стратегиясын дұрыс әзірлеуге, жүзеге асыруға және оның қызметін бақылауды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік басқару пәні сыртқы экономикалық қызметті құрайтын сыртқы сауда, халықаралық еңбек бөлінісі, ұлттық өндірістік интернационалдау, халықаралық валюта-несиелік қарым- қатынастар, жұмыс күші миграциясы, капиталды шығару, халықаралық ғылыми-техникалық және өндірістік бірлестік негізгі категорияларын және ұғымдарын игеруге арналған.
Пәнді меңгеру барысында студент білу керек:
- ҚР-ғы сыртқы экономикалық қызметінің ұйымдастырылуы туралы;
- шетелде сыртқы экономикалық байланыстардың ұйымдастырылуын;
- тауарларды сату-сатып алу, мердігерлік, кепілдікке беру шарттарын құрастыра алу керек; сыртқы экономикалық қызмет субъектілері арасындағы қатынастарды мемлекеттік реттеудің тиімді әдістерін анықтай алуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ мамандарды әр түрлі экономикалық жағдайларда басқарушылық шешімдер қабылдауға, елдегі және оның жекелеген аймақтарындағы экономиканың жай-күйін талдауға, бизнесті басқаруға, макроэкономикалық көрсеткіштерді талдай білуге, ел экономикасы мен оның өңірлерінің дамуына инновацияларды енгізу жолдарын іздеуге, өндірісті басқарудың жаңа ұйымдастырушылық формаларына үйрету. Студенттерге мемлекеттік реттеудің мазмұны мен ерекшеліктері туралы түсінік беру, сондай-ақ нарықтық экономика жағдайында мемлекеттің экономикаға араласуының іргелі заңдылығы мен қажеттілігін негіздеу. Болашақ мемлекеттік қызметшілерді, ұйым басшыларын стратегиялық мақсаттарды анықтауға, міндеттер қоюға, сондай-ақ оларды тиімді шешуге, яғни ұйымдастырушылық, әлеуметтік, басқарушылық, психологиялық және басқа да міндеттерді шешуге үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби қызметінде пайдалану үшін қоғамды цифрландыру туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ цифрлық ортаның дамуын қамтамасыз ету үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру.
Пәннің қысқаша мазмұны: Цифрландырудың жаһандық трендтері және халықаралық тәжірибе. Экономика салаларындағы цифрлық өзгерістер. Мемлекеттік органдардың қызметін цифрландыру. Цифрлық инфрақұрылымды дамыту. Адам капиталын дамыту. «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасын іске асырудың мақсаттары, міндеттері, нысаналы индикаторлары және нәтижелерінің көрсеткіштері. Цифрлық қосарлар және виртуалды профильдер. Жаңа дәуірдегі киберқауіптер. Цифрлық беделді басқаруға кіріспе. Кванттық әлемдегі ақпарат және коммуникацияның болашағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылған курстың негізгі қарастыратын сұрақтары: цифрлық экономиканы дамытудың теориялық және әдіснамалық аспектілері. Цифрлық экономика және заманауи технологиялық трендтер. Цифрлық платформалар, өтпелі технологиялар, бизнесті цифрлық трансформациялау және жаңа нарықтар. Клиенттердің күнделікті өміріндегі цифрлық экономика. Өндірістік сектордағы цифрлық экономика. Қаржы қызметтері саласын цифрлық трансформациялау. Қаржыны басқарудағы цифрлық технологиялар. Банк саласындағы цифрлық экономика. Цифрлық экономиканың институционалдық негіздері. Цифрлық экономикада корпоративтік қаржының жұмыс істеуі. Бюджет процесіндегі цифрлық технологиялар. Цифрлық экономика жағдайында ҚР қаржы жүйесін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бәсекеге қабілеттіліктің негізгі факторларын, сондай-ақ оны бағалау әдістерін зерттеу негізінде экономикалық жүйелердің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету механизмі туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады.
Осы пәнді оқу қорытындысы бойынша студент
- экономикалық жүйелердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру факторы ретінде олардың даму стратегиясын әзірлей алады;
- бәсекелестерді талдау үшін тиісті ақпаратты таба және пайдалана алады;
- базалық, стратегиялық көрсеткіштер негізінде бәсекеге қабілеттілікке бағалау жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Желілік ресурстарды серверлерді, желілік қызметтерді, желілік дискілерді және желілік принтерлерді басқаруды ұйымдастыру. Ортақ пайдаланылатын каталогты құру. Ортақ пайдаланылатын ресурстар деңгейінің өкілеттіктері. Қол жеткізуді басқару тізімдері. Файлдар мен каталогтарға өкілеттік. Жеке каталогтар. Құру, қорғау, иелену. Файлдар мен каталогтарға кіруді бақылау. Басқару құралдары және олардың мүмкіндіктері. Домендерді, серверлерді, жұмыс станцияларын және желілік ресурстарды қарау. Желілік ресурстарды басқару. Әкімшілендіру салалары және желілік әкімшінің міндеттері. Корпоративтік желілердің тиімділігі.
Дипломдық жұмысты (жобаны) алдын ала қорғау
Защита практики
Защита практики