6В04101 – «Қаржы» білім беру бағдарламасы «Бизнес және басқару» дайындау бағыты бойынша бітірушіге қажетті негізгі құзыреттілікті қалыптастыруға жаңа тәсілдемені ұсынады. Білім беру бағдарламасы зерттеу, ұйымдастыру-басқару, есептік-жобалау, экономикалық, талдамалық, кеңес берушілік жұмыстарын орындауды дайындауға бағытталған.
Білім беру бағдарламасының мақсаты: құзыреттілік тәсілдемеге және көптілділікке негізделген білім беруді жүзеге асыру, практикалық дағдылар мен көшбасшылық қасиеттерге ие көптілді және көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру; білім алушыларда жалпы мәдени және тұлғалық қасиеттерін, бітірушіге қаржы саласында және экономиканың нақты секторында, мемлекеттік және жеке қаржы саласында табысты жұмыс істеуге, еңбек нарығында әлеуметтік-ұтқыр және бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін жаңа формациядағы экономист-қаржыгерлердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту.
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
- кәсіби саладағы теориялық және практикалық білімнің кең ауқымын игеру;
- өзін-өзі дамыту әлеуеті бар және экономиканың өзгермелі жағдайларына тез бейімделетін құзыретті және бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу;
- экономика және қаржы саласында толыққанды, сапалы білім, кәсіби құзыреттілікті алу;
- жоғары жалпы зияткерлік даму деңгейін меңгеру, сауатты және дамыған сөйлеу мәнерін, гуманитарлық мәдениетті, жоғары адамгершілік, этикалық және құқықтық нормаларды, ойлау мәдениетін және еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын меңгеру;
- мамандық бойынша барынша жылдам жұмысқа орналасу мүмкіндігін қамтамасыз ететін еңбек нарығындағы түлектердің бәсекеге қабілеттілігі;
- еңбек және оқу процесін өз бетінше бақылау мақсатында білім алушыларда өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетін, олардың белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық меңгерудің қажеттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру.
Қаржы
6B04101
Заң
География
Математика
50 (Каз.) 50 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарлама кәсіби мәтіндерді терең зерттеуге, сондай-ақ студенттердің сөздік қорын кеңейтуге және лексикалық сөздерді талдауға арналған. Business English пәнін оқытудың мақсаты студенттердің пән саласы туралы теориялық білімдерінің жиынтығында құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері: студенттердің кәсіби бағдарланған шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілетін жетілдіру, сондай-ақ табысты кәсіби қызмет үшін қажетті негізгі аударма дағдыларын қалыптастыру; зерттелетін тілдің заңдылықтарын тереңірек түсіну, ғылыми ойлауды дамыту, студенттердің лингвистикалық ой-өрісін кеңейту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс студенттерді информатиканың іргелі және терең негіздеріне, ақпараттық технологияларға, күнделікті өмірде және бизнесте, ғылымда, ғылыми зерттеулерде пайдалы тақырыптарға оқыту үшін теориялық және практикалық форматтарда ұйымдастырылған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс студенттерді информатиканың іргелі және терең негіздеріне, ақпараттық технологияларға, күнделікті өмірде және бизнесте, ғылымда, ғылыми зерттеулерде пайдалы тақырыптарға оқыту үшін теориялық және практикалық форматтарда ұйымдастырылған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттану, психология" курсы студенттерге саясаттың мәніне қоғамдық құбылыс ретінде енуге, микро және макродеңгейде оның құрылымдық элементтерін, ішкі және сыртқы байланыстар мен қарым-қатынастарды анықтауға, әртүрлі саяси жүйелерде қолданылатын негізгі үрдістер мен заңдылықтарды анықтауға және саясаттың әлеуметтік өлшемінің объективті критерийлерін жасауға мүмкіндік береді. Курсты меңгеру үшін қазіргі заманғы саяси, әлеуметтік, мәдени ғылымның фундаменталды жағдайын талдай білу, әлемдегі және Қазақстандағы саяси үрдістің және саяси өмірдің даму ерекшеліктерін талап етеді. Саясаттану курсы жалпы білім беретін пән болып табылады және Қазақстан тарихымен, философиямен, экономикалық теориямен, құқық негіздерімен, психологиямен тығыз байланысты.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда банк ісі саласындағы білікті маманның білімі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. ҚР банк жүйесінің халықаралық банк ісінің жұмыс істеу қағидаттарына көшуі жағдайында әлемдік банк технологияларының ҚР экономикасының өтпелі кезеңінің ерекшеліктерімен үйлесуі айрықша маңызға ие болуда. Мұндай жағдайда ойлау қабілеті жоғары, құзыретті, белсенді, өзгеретін жағдайларды бағдарлай алатын жаңа банк қызметкерін дайындау қажет.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: бухгалтерлік есеп пен есептілік негіздерін алу, қолданыстағы ұлттық және халықаралық стандарттарға, бухгалтерлік есеп принциптеріне, нормативтік - құқықтық актілерге сәйкес оны жүргізу дағдылары мен техникасын алу. Курстың міндеттері: ұйымның қаржылық есептілігінде шаруашылық қызмет туралы ақпаратты ашу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби қызметке даярлау үшін болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
8
қайта сынақ
Кәсіби қызметке даярлау үшін болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Корпоративтік қаржы» курсының мазмұнын меншікті қаржы ресурстарының пайда болуы, қаржыландырудың сыртқы көздерін тарту, оларды бөлу мен тиімді пайдалану, сондай-ақ өнім өндіру (жұмыстар мен қызмет көрсету) және оны өткізу, негізгі қорлар мен айналым қаражаттарын қалыптастыру, жоспарлау мен оңтайлы қолдану үдерісінде пайда болатын экономикалық және ақшалай қатынастар құрайды.<br/> Курстың мақсаты - корпоративтік қаржыны ұйымдастыру, жоспарлау және оны тиімді басқаруда, компанияның нарықтық құнын арттыру және қаржылық тұрақтылыққа жетуде студенттердің теориялық және тәжірибелік дайындығын қамтамасыз ету.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қазақ тілі" пәнін оқытудың мақсаты - оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту, қазақ тілін құрметтейтін және қазақ тілінің қоғамдық маңызын түсінетін тұлғаны қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қаржыға кipicпe» курсының мақсаты макро - және микродеңгейде қаржының теориялық және тәжірибелік негіздерін меңгеру болып табылады. <br/> Пәнді оқытудың міндеттері:<br/> - қаржының мәні мен функцияларын, ұлғаймалы өндіріс үдерісіндегі олардың ролін теориялық тұрғыда негіздеу;<br/> - қаржы жүйесінің құрамы мен мазмұнын ашу;<br/> - қаржылық, фискалдық және монетарлық саясат жағдайындағы қаржылық басқару негіздерін білу; <br/> - қаржы нарығы және қаржы делдалдарының қызметтерін, сақтандыру ұйымдары мен халықаралық қаржы институттарының даму үрдістерін сипаттау; <br/> - қазіргі жағдайда студенттердің бойынан үй шаруашылықтарының каржысын басқарудың тәжірибелік дағдыларын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес қаржылық менеджмент туралы жеткілікті білімі, қабілеті мен дағдыларға ие мамандарды даярлау болып табылады. Қаржылық менеджмент теориясы мен практикасының өзара әрекеттесуінің маңызды негіздерін, қаржыны басқару қажеттілігін, оның дәстүрлі және арнайы функцияларының мазмұнын, қазіргі жағдайдағы осы басқарудың рөлі мен маңыздылығын ашу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқыту мақсаты экономикалық саясаттың тиімділігін объективті бағалау үшін студентте макроэкономика принциптері, әдістері, негізгі макроэкономикалық модельдер туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент:<br/> - макроэкономикалық реттеудің жалпы проблемаларын, нақты экономикалық тәжірибені сипаттайтын нақты фактологиялық материалдарды талдау үшін макроэкономикалық модельдер құралдарын пайдалану әдістерін игереді;<br/> - макроэкономиканың санаттары мен модельдерін пайдалана отырып, экономикалық агенттердің мінез-құлқын сипаттауға қабілетті болады;<br/> - экономикалық агенттердің макроэкономикалық нарықтардағы өзара іс-қимылын түсіндіре алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: шаруашылық жүргізуші субъектілердің шектеулі ресурстарды оларды пайдаланудың әртүрлі салалары арасында қалай бөлу туралы шешімдер қабылдау процесін, сондай-ақ осы шешімдерде баға жүйесі және аталған субъектілер жұмыс істейтін әлеуметтік-экономикалық институттар (нарық, меншік құқығы, мемлекет) қандай рөл атқаратындығын зерделеу болып табылады. Мықты микроэкономикалық білімі бар студенттер экономикалық жағдайды талдау және бағалау, экономикалық дамудың логикасы, әлеуметтік-экономикалық сауаттылық негізінде дербес шешімдер қабылдай білуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Салық және салық салу" пәнін оқу кезінде салық теориясының және салық салу жүйесін құрудың теориялық аспектілерінің сұрақтары қарастырылады, экономикалық мазмұны, салық қызметі мен принциптері, Қазақстан Республикасының салық жүйесі мен салық жүйесінің қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдері, елдегі салық реформаларының негізгі тұжырымдамалары ашылады.<br/> Курстың мақсаты - студенттердің салық салу теориясын экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімді әдісі ретінде білуін, салықтың негізгі түрлерін есептеу бойынша практикалық дағдыларын, ҚР –да салық салу механизмдерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Философия-бұл маңызды дербес ғылыми және оқу пәні. Философиялық зерттеулер ежелгі дәстүрлерге ие, олардың даму тарихын қоса отырып, философия мен құқықтан бастау алады.<br/> Философия құқықты зерделеудің басқа тәсілдерімен арақатынасында құқықты танудың, оның мағынасын, құндылықтары мен адам өміріндегі маңызын ұғыну мен бекітудің жоғары рухани нысаны болып табылады.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін қалыптастыру және меңгеру (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Мамандық бойынша курста оқылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бизнес және басқару даярлау бағыты бойынша мамандарды дайындау жүйесіндегі "Экономикадағы математика" пәнінің мақсаты: экономикалық есептерді қосымшаларымен моделдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеру, қажет болған жағдайда компьютерлік технологияны қолдану. Пәннің міндеттері: студенттердің Болашақ қызметі саласындағы процестер мен құбылыстарды болжауға және зерттеуге мүмкіндік беретін математикалық әдістерді меңгеруге көмектесу.; экономикалық мәселелерді зерттеуді өз бетінше талдау дағдысы мен дағдысын қалыптастыру, өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздестіруге ұмтылысын дамыту.
3
қайта сынақ
Бизнес және басқару даярлау бағыты бойынша мамандарды дайындау жүйесіндегі "Экономикадағы математика" пәнінің мақсаты: экономикалық есептерді қосымшаларымен моделдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеру, қажет болған жағдайда компьютерлік технологияны қолдану. Пәннің міндеттері: студенттердің Болашақ қызметі саласындағы процестер мен құбылыстарды болжауға және зерттеуге мүмкіндік беретін математикалық әдістерді меңгеруге көмектесу.; экономикалық мәселелерді зерттеуді өз бетінше талдау дағдысы мен дағдысын қалыптастыру, өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздестіруге ұмтылысын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: экономикалық жүйенің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, шектеулі ресурстармен қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында материалдық тауарлар мен қызметтерді өндірудегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы адамдардың мінез-құлқын қарастыру. Пәнді оқытудың міндеттері: экономика туралы жүйе ретінде кешенді түсінікке ие болу; экономикалық дамуды сипаттайтын негізгі ұғымдар, категориялар, заңдылықтар туралы толық түсінік алу; экономикалық қызметтің кез-келген саласында қолданылатын әдістерді, талдау әдістерін, құралдарын дербес қолдану үшін экономикалық процестерді зерттеу әдіснамасын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән терминологияны, қолданылатын негізгі ұғымдарды білуге көмектеседі.Адам құқықтарының халықаралық құқығында және негізгі халықаралық шарттар туралы біліммен адам құқықтары саласында және оларды сыртқы саяси тәжірибеде қолдану тәртібі туралы құқықтар саласындағы негізгі халықаралық шарттарды әзірлеу, талқылау және қабылдау адам құқықтары саласындағы халықаралық құқықтың негізгі қағидаттары мен нормаларын түсіндіру туралы адам және оларды тәжірибеде қолдану, БҰҰ органдарының жүйесі мен өкілеттіктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы пәнді оқу барысында студенттер ақша, несие, ақша айналымы ұғымын, ақша және несие жүйелерін қарастырады. Онда ақша мен несиенің теориялық мәселелері, олардың нарықтық қатынастар жағдайындағы қызмет ету заңдылықтары, сондай-ақ қаржы-несие институттарының рөлі мен алатын орны, Қазақстандағы банктік реформалар, жаңа жағдайлардағы банктің қызметі мен операцияларының өзгеруі, халықаралық валюталық-несиелік қатынастар, биржа ісі қамтылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақшаның қазіргі теориясы" пәнін оқыту мақсаты цифрлық ақша концепциясын түсіну, оны әр түрлі елдердің мысалдарында қарастыру және цифрлық экономиканы дамытудағы неғұрлым ұтымды әдістерді анықтау болып табылады. Сонымен бірге қазіргі әлемде цифрлық экономиканың рөлін егжей-тегжейлі қарастыруға көмектесетін цифрлық ақша туралы қолда бар деректерді зерттеу және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылып отырған курс шеңберінде мынадай сұрақтар қарастырылады: әлемдік шаруашылықтың даму кезеңдері, қазіргі әлемдік шаруашылықтың даму үрдістері, халықаралық еңбек бөлінісі, елдің халықаралық еңбек бөлінісіне қатысуына әсер ететін факторлар, өндірістің халықаралық мамандануы мен кооперациясы, әлемдік шаруашылықтың еңбек ресурстары, әлемдік экономиканың ғылыми ресурстары, әлемдік шаруашылықтың табиғи-ресурстық әлеуеті, «жаһандық мәселелер» ұғымы, жаһандық мәселелердің жалпы белгілері және оларды жеңу жолдары, жаңа жаһандық мәселелердің пайда болуы, жаһандық мәселелерді шешу жолдары және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Банктердегі есеп беру және есептілік» курсының міндеттері болып табылады: - банктерде бухгалтерлік есепті ұйымдастырудың мәні мен принциптерін зерделеу; - банктік өнімдер мен қызметтерді жасауға байланысты бухгалтерлік есепті жүргізу, бақылау және операцияларды ресімдеу әдістерін оқыту; - банктердің бухгалтерлік және қаржылық есептілігін қалыптастыру тәртібін зерделеу; - қаржылық ақпаратты дайындаудың әмбебап құралы ретінде қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын меңгеру; - қазіргі заманғы құралдар мен компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, банк ақпаратымен тәжірибе жүзінде жұмыс істеу үшін қажетті дербес талдамалық жұмыс дағдыларын ынталандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Банктік маркетинг" оқу пәні студенттерде банк ісі, ұйымдастыру құрылымы және банк қызметіндегі маркетингтің рөлі туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
"Банктік маркетинг" курсын оқытудың мақсаты студенттердің банктік маркетингті ұйымдастыру саласындағы теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдылары туралы білімдерін қалыптастыру, қазіргі банк жүйесінің қалыптасуы мен дамуы жағдайында оның принциптерін игеру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты студенттердің банктік бизнесті зерттеу, талдау және басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады.
Пәннің міндеттері: - банк менеджментінің теориялық сұрақтары саласында кешенді білімді қалыптастыру; - банк менеджментінің мазмұнын зерттеу; - жалпы және жеке бағыттар бойынша банк қызметін бағалау; - студенттерге банк бизнесінде басқару үшін банктік құралдарды білікті пайдалану дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Банктік тәуекелдер» пәні тәуекелдерді, атап айтқанда, пайыздық тәуекелді, несиелік тәуекелді, портфельдік тәуекелді, банктің меншікті капиталын қалыптастыру және арттыруда, сыртқы ортадан қаражат тарту кезінде тәуекелдерді басқару мәселелерін қарастырады.
Пәнді оқыту мақсаты студенттерге барлық банктік тәуекелдер түрлері туралы толық көлемде білім беру, банк тәуекелдерін анықтау, бағалау және азайтуды үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің басқару есебі саласындағы ұйымдастырушылық-басқарушылық және ақпараттық-аналитикалық қызметінің кәсіби міндеттерін шешумен байланысты кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Пәннің міндеттері: - стратегиялық, оперативті және ағымдағы басқарушылық талдаудың жаңа әдістері мен тәсілдерін оқу және қолдану; - есептерді қоюға, аналитикалық құралдарды пайдалануға, басқарушылық талдау саласында оны жүйелі практикалық қолдану дағдыларын меңгеруге үйрету; - кәсіпорын қызметін мониторингілеу және бағалау дағдыларын меңгеру; - шаруашылық жүргізуші субъект қызметінің дамуын болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бюджет процесіндегі қазынашылықтың рөлі, оның ұйымдық құрылымы қаралады, мемлекеттік бюджеттің және ҚР облыстары бюджеттерінің кірістер мен шығыстар бойынша қазынашылық атқарылу тәртібі зерделенеді, мемлекеттік келісімшарттарды бақылаудағы қазынашылықтың рөлі айқындалады.
Пәнді оқытудың мақсаты Қазақстандағы бюджет жүйесі мен бюджет процесін ұйымдастыру, мемлекеттік қаржының жай-күйі мен оны басқару туралы неғұрлым толық түсінік беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді зерделеу студенттердің экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық құралдарды игеруін болжайды, олардың көмегімен ҚР-да және шетелде валюта нарығының жұмыс істеу және валюталық операцияларды жүзеге асыру тетігі іске асырылады.
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерге жаһандану жағдайында валюталық операциялар ұғымын, әлемдік валюта жүйесі эволюциясының негізгі кезеңдерін, валюта бағамының түсінігі мен сипаттамасын, оған әсер ететін факторларды, валюталық реттеу және валюталық бақылау мәселелерін, валюта нарықтары мен осы нарықтарда жүзеге асырылатын валюталық операциялардың сипаттамасы мен жіктелуін қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дағдарысқа қарсы менеджмент» курсын зерделеу болашақ мамандарды әлеуметтік-экономикалық жүйелердің әртүрлі деңгейлеріндегі дағдарысқа қарсы басқару саласындағы қажетті теориялық білімдермен, заңнамалық негіздермен және практикалық дағдылармен қаруландыруға тиіс.
Пәннің мақсаты қаржы жүйесінің сыртқы және ішкі ортасындағы күрт өзгерістер жағдайында кәсіпорынды басқарудың теориялық негіздерін зерттеу және кәсіпорынды дағдарысқа қарсы басқару ерекшелігі жағдайында стратегиялар мен басқару рәсімдерін әзірлеу мен іске асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың оқу бағдарламасының құрылымына кіреді: әлемдік экономика жүйе ретінде, әлемдік және жаһандық экономика ұғымын түсіндіретін қазіргі теориялар мен тұжырымдамалар, әлемдік экономиканың қалыптасу және даму кезеңдері, жаһандық экономиканың құрылымы, ХЭҚ-дың негізгі формалары, әлемдік тауарлық, қаржы нарықтары, жетекші халықаралық экономикалық ұйымдар, жаһандық экономикадағы елдердің әлеуметтік-экономикалық жіктемесі, әлемдік экономикадағы жаһандық мәселелер және әлемдік экономика конфигурациясының өзгеруі, ұлттық экономикалардың өзара іс-қимылы мен әлемдік және жаһандық экономиканың институционалдық құрылымы, жаһандық экономиканың даму серпіні мен салалық құрылымы, жаһандық экономикадағы және қазіргі заманғы әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесіндегі Қазақстан Республикасы, Қазақстан Республикасының халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысуы және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жеке инвесторлар өз капиталын сақтауға және көбейтуге ұмтылады. Инвестиция нарығында өзін сенімді сезіну үшін арнайы білім мен іскерлікке ие болу қажет. Инвестициялаудың стратегиялары мен негізгі принциптерін қолдана білу керек. Инвестициялау процесі бірқатар қағидаттарға негізделеді, оларды сақтау инвестициялар тиімділігінің қажетті алғышарты болып табылады.
Пәннің негізгі мақсаты болашақ мамандардың инвестициялық қызмет, инвестициялық жобаларды қаржыландыру, олардың мәні, функциялары, қазіргі нарықтық экономикадағы рөлі, теориялық және практикалық аспектілерін ашу болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты кәсіпорынның инвестициялық қызметін іске асыру бойынша бағдарламалар мен жобаларды қалыптастыру бағытын, макро - және микро деңгейдегі инвестициялардың рөлі мен мәнін, күрделі салымдарды қаржыландыру көздерін және инвестициялардың оңтайлы портфелін қалыптастыру саласындағы неғұрлым тиімдісін және компания саясатын таңдау әдістерін зерделеу болып табылады.
Осы пәнді оқу барысында қойылған мақсатты іске асыру үшін келесі міндеттер шешіледі: - инвестициялардың мәнін ашу және инвестициялардың жіктелуі мен олардың құрылымын анықтау; - күрделі салымдарды қаржыландыру көздерін және олардың ең арзан және сенімділерін таңдау әдістерін ашу; - күрделі салымдарды экономикалық негіздеу әдістемесін зерттеу; - кәсіпорында инвестициялардың оңтайлы портфелін қалыптастыруды зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қазақстан Республикасында адам құқықтарын қорғаудың механизмі" курсы ұлттық заңнаманың маңызды пәндерінің бірі болып табылады. Адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қорғау құқықтық мәдениетті арттыруға, адам құқықтары туралы идеяны бостандық пен теңдіктің қажетті шарты ретінде қалыптастыруға, адамның қадір-қасиетін сезінуге, өзін-өзі құрметтеуге, азаматтық жауапкершілікке, өз құқықтары мен басқа адамдардың құқықтарын терең түсінуге, қоғамдық мүдделер, сондай-ақ мемлекеттің өз азаматтары алдындағы міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Төлем жүйелерінің мәні мен маңыздылығы олардың экономикалық субъектілер арасындағы қарым-қатынастарына байланысты. Қазіргі әлемде экономикалық субъектілер арасындағы есептеулерді төлем жүйелерін пайдаланбай елестету мүмкін емес. Цифрлық экономика, байланыс арналары мен интернетке жаппай қол жетімділік, сондай-ақ жаңа ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы жағдайында оларға қойылатын талаптар үнемі өсіп келеді.
Осы пәнді оқу кезінде келесі сұрақтар қарастырылады: заманауи төлем жүйелері, Ұлттық төлем жүйесі, төлем жүйелерінің эволюциясы, клирингтік жүйелер, бөлшек төлем жүйелері, интернет-төлем жүйелері, нақты және виртуалды төлем карталары, электрондық банкинг технологияларының жіктелуі мен ерекшелігі, интернет-банк және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылып отырған курс шеңберінде мынадай сұрақтар зерделенеді: қаржы секторының диджитализациясы, цифрлық экономикадағы қаржы саласының негізгі трендтері мен трансформациясы, бизнестің фундаменталды трансформациясы ретіндегі диджитализация, қаржы нарығында цифрлық технологияларды дамытудың негізгі бағыттары, қашықтықтан сәйкестендіруге арналған платформа, жылдам төлемдер платформасы, қаржы қызметтері мен өнімдеріне арналған платформа-маркетплейс, қаржы мәмілелерін тіркеуге арналған платформа, қаржылық хабарлама беру жүйесі, клиенттің идентификаторы және басқа платформалар, банктердің жаңа қаржы саласындағы орны, цифрлық банкинг.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің экономикалық субъектілердің қаржылық-шаруашылық қызметін жүзеге асыру барысында қаржылық тәуекелдерді сапалық және сандық бағалау және оларды басқару үшін білім мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Пәннің міндеттері:
- кәсіпкерлік қызмет тәуекелдерінің жалпы жүйесінде қаржылық тәуекелдерді анықтау;
- тәуекелді ескере отырып, экономикалық субъектілер қызметінің қаржылық нәтижелерін бағалау;
- қызметтегі қаржылық тәуекелдердің негізгі факторларын, сондай-ақ белгісіздік жағдайында экономикалық субъектілер жұмысының стратегиялық принциптерін зерделеу;
- студенттерге тәуекел-талдау жүргізу және қаржылық тәуекелдерді басқару үшін қаржылық құралдарды білікті қолдану дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс қаржылық-экономикалық талдаудың жалпы теориялық аспектілерінен: талдаудың түрлері мен тұжырымдамаларынан тұрады. Қаржылық-экономикалық талдау негіздерін оқыту өткен жылдардағы немесе болашақта әрі қарай дамуына әкелетін болжамдарды өңдеу мақсатымен кәсіпорынның жағдайын анықтайды.
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерге кәсіпорынның қаржылық-экономикалық параметрлерін аналитикалық зерттеуде теориялық және тәжірибелік білім беру, сонымен қатар басқару шешімдерінің экономикалық негіздеулері үшін қаржылық талдаудың әртүрлі тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгеруге көмектесу, фирмалар, компаниялар, бірлестіктер және салалар қызметін қаржылық талдаудың тәжірибелік дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің маркетингтің мәні мен функциялары, оның нарықтық басқару жүйесіндегі орны мен рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру, ұйымдардың экономикалық тәуелсіздігі жағдайында маркетингті тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын игеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі дағдыларға ие болады:
- маркетингті дамытудағы заманауи үрдістерді түсіну;
- маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті деректерді талдауды жүзеге асыру;
- нарықты зерттеуді жүргізу және қызметтерді жылжытуды жүзеге асыру;
- тұтынушылардың мінез-құлқын талдау;
- тұтынушылық сұраныс стратегиясын және бизнесті дамыту перспективаларын анықтау;
- салаға бәсекелестік талдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мемлекеттің бизнеспен өзара қарым-қатынасын зерттейді және осы негізде осы қатынастарды жетілдіру бойынша міндеттерді шешудің ең тиімді әдістері мен құралдарын таңдайды. Мемлекет және бизнестің теориялық негіздері. Бизнестің дамуының экономикалық механизмі. Қазақстандағы кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау саясатының кезеңдері. Дамыған елдердегі бизнесті мемлекеттік қолдау ерекшеліктері. Қазақстанда шағын бизнесті қолдау жүйесі және оның құрылымы. Шағын бизнесті қаржыландыру және аймақтар бойынша даму бағыттарын сараптау және азаматтық қоғамды қалыптастырудағы мемлекеттің рөлі. Мемлекеттің ірі аймақтарындағы өмір сүру деңгейі мен бизнестің даму жағдайы. Мемлекет пен бизнестің өзара қарым-қатынасының құқықтық аспектісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мемлекеттік аудит» пәнін игерудің мақсаты мемлекеттік билік органдарының қызметі шеңберінде мемлекеттік аудитті ұйымдастырудың негізгі әдістерін, құралдары мен стандарттарын, мемлекеттік меншікті қалыптастыру мен пайдаланудың тиімділігіне аудит жүргізу және жоспарлау принциптерін тиімді пайдаланудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мемлекеттік аудитті ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық және әдіснамалық негіздерін ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс «мемлекеттік бюджет» санатының ұғымдары мен терминдерін, мәні мен қызмет ету ерекшеліктерін, оның құрылымдық компоненттерін, олардың қасиеттері мен жұмыс істеу принциптерін зерттеуге ықпал етеді.
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бюджет жүйесін ұйымдастырудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасы, оның элементтері, әр түрлі деңгейдегі бюджеттердің құрамы мен құрылымы, оның ішінде бюджетті жоспарлау, қалыптастыру және атқару саласында білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән негізінен теориялық сипатқа ие және мемлекеттік қаржы, оларды жоспарлау, қаржы қызметін бюджеттеу саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасын пайдаланумен байланысты. Онда негізгі теориялық тұжырымдамалар, сондай ақ мемлекеттік қаржының қазіргі заманғы жүйесін түсіндіретін үрдістер мен заңдылықтар баяндалған.
«Мемлекеттік қаржыны басқару» пәнінің мақсаты мемлекеттік қаржы және Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің қызмет етуі мәселелері бойынша білімді қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқаруды табысты іске асыру іс жүргізудің қазіргі заманғы технологияларын пайдаланбай немесе басқаруды құжаттамалық қамтамасыз етпей мүмкін емес. БҚҚ ұйымдастыру қазіргі заманғы талаптар деңгейінде БҚҚ-ның бірыңғай кешенді жүйесін, оларды құрудан/алудан бастап және мұрағатқа тапсырғанға (жойылғанға) дейін құжаттармен жұмыс істеудің бірыңғай тәртібін құруды көздейді. БҚҚ орындауды бақылаудың тиімді құралы болып табылады, жалпы іс қағаздарын жүргізудің және құжаттармен жұмыс істеу кезінде түрлі мәселелерді шешудің қарапайым құралы болып табылады.
Пәнді оқытудың мақсаты мемлекеттік мекемелерді құжаттамалық қамтамасыз ету саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мемлекеттік-жеке меншік әріптестік" пәні мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің қазіргі заманғы теорияларын; мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асырудың шетелдік және отандық тәжірибесін; қоғамдық қатынастардың түрлі салаларында мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыру ерекшеліктерін зерделейді. Қазақстан Республикасында мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын дайындау және іске асыру саласында практикалық жұмыс дағдыларын жүзеге асыруға арналған.
Осы пәнді оқығаннан кейін студент мемлекет пен бизнестің өзара әрекеттесуінің негізгі әдістерін; экономикаға қатысты негізгі қазақстандық заңдарды; экономикалық саясаттың негізгі бағыттарын білетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылып отырған курс аясында келесі сұрақтар зерттеледі: басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері, басқарудың мәні мен принциптері, Қазақстан Республикасында басқарудың қалыптасуы мен дамуының саяси және экономикалық алғышарттары, басқару эволюциясы, басқаруға жүйелі көзқарас негіздері, басқарудың объектісі мен субъектісі, басқарудың ұйымдық құрылымдары және олардың сипаттамалары, ұйымды басқарудың ұйымдық-құқықтық нысандары, менеджментті ақпараттық қамтамасыз ету, басқарудағы коммуникацияның рөлі, менеджмент жүйесіндегі басқарушылық шешімдер, басқарудың заманауи әдістерінің жүйесі, менеджменттің тиімділігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мерчандайзинг» пәні ережеге сәйкес мерчендайзинг концепциясын әзірлеуге, сатып алушыларға тауарларды таңдауда көмек көрсетуге, сауда нүктесінің шарттарына байланысты өнімді ұсыну концепциясын және орналастыру түрін анықтауға, өз өнімдері блогының ішінде және әр сөредегі әр түрлі позицияда өнімді тиімді орналастыруды ұйымдастыруға, сатып алушының шешім қабылдауының психологиялық компоненттеріне байланысты бөлу концепциясын анықтауға үйретеді.
Пәнді оқу нәтижесінде студент жасай алуы керек:
- жекелеген тауарларды немесе олардың кешендерін жылжыту үшін мерчандайзингтің құралдары мен әдістерін әзірлеу және қолдану;
- сауда залын тиімді жоспарлау;
− сауда жабдықтарын және тауарларды сауда залында орналастыруды;
- тұтынушылардың мінез-құлқын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мазмұны жеке және мүліктік сақтандыру шарттарын жасасу кезінде сақтандыру операциялары мен аудитті талдау және бағалау кезінде аналитикалық ойлауды қалыптастыру мен дамытуды, сондай-ақ сақтандыру саласында кәсіби қызығушылықты дамытуды қарастырады.
Пәнді оқытудың мақсаты сақтандыру қызметі саласында жүйелі білім беру: сақтандырудың теориялық аспектілері, ҚР-да заңды және жеке тұлғаларды сақтандыру жүйесін ұйымдастыру, сақтандыру қатынастарын мемлекеттік реттеу, оның салалары бойынша сақтандыру ерекшеліктерін анықтау, сақтандырушы қаржысының ерекшелігін зерттеу және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курсты оқыту мақсаты студенттердің нарықтық экономикадағы сақтандырудың рөлі мен маңызы, экономиканың стратегиялық секторы ретіндегі сақтандыру нарығы, сақтандыру ісін ұйымдастырудың экономикалық және құқықтық негіздері туралы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқытудың негізгі міндеттеріне мыналар жатады: - қазіргі экономикадағы сақтандырудың рөлі және оның мәні туралы нақты түсінік беру; - студенттерді сақтандырудың әртүрлі түрлері бойынша сақтандыру тарифтері мен сақтандыру сомаларын есептеумен, сондай-ақ сақтандыруды өтеумен байланысты міндеттерді шеше білуге үйрету; - сақтандыру шартын жасау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл модуль өзара байланысты үш пәннен тұрады: құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, гуманистік бағыттағы кешенді – мақсатты бағдарлама болып табылады. Бұл пәндер мазмұны мен мақсаты бойынша жеке және әлеуметтік аспектілерді жинақтайтын, құқық нормаларын зерттеу және қолдану саласындағы білімді едәуір кеңейтуге мүмкіндік беретін білімнің белсенді ынталандыру жүйесімен толтырылған. Осы пәнді оқығаннан кейін студент сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, құқық, экономика және кәсіпкерлік негіздерін білетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стратегиялық менеджмент - басқару қызметіндегі негізгі бағыттардың бірі. Стратегиялық шешімдер компанияның ұзақ мерзімді дамуына елеулі әсер етеді, ал стратегиялық қателер орны толмас зардаптарға әкелуі мүмкін.
«Стратегиялық менеджмент» курсының мақсаты студенттерді теориялық біліммен, қазіргі менеджменттің даму үрдістерімен, стратегиялық менеджменттің мәнімен, кәсіпорын қызметінің жалпы бағытын анықтаумен таныстыру болып табылады. Алған білім болашақта мамандарға ұйымның стратегиясын дұрыс әзірлеуге, жүзеге асыруға және оның қызметін бақылауды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тime-менеджмент түсінігі. Уақытты басқарудың басым міндеттері. 80/20 принципі. Жеке басымдықтар. Уақытты есепке алу, уақыт балансы, уақытты үнемдеу. Сенімді «жоқ» арқылы уақытты үнемдеу. Қағаз жұмысының көлемін қысқарту. Қоңырау байланысы есебі. Келушілерді тиімді қабылдау. Уақытты жоспарлау. Уақытты жоспарлаудың әр түрлі құралдарының артықшылықтары мен кемшіліктері (күнделік, ұйымдастырушы, басымдықтар арқылы жоспарлау, уақытты шамамен есептеу). Жұмысты бөліп беру өнері. Өкілеттік берудің тиімділігі. Ақпараттық қысымға қарсы тұру. Уақытты басқаруды оқыту. Қызметкерлерге нұсқау беру. Мониторинг, бағалау және қорытындылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты халықаралық валюталық-несиелік және қаржылық қатынастар саласында іргелі білімді кеңейту және тереңдету болып табылады.
Пән келесі міндеттерді шешуді қарастырады: - әлемдік валюта және несие жүйесінің құрылымын зерттеу, ұлттық және халықаралық деңгейде валюта-несие қатынастарының құрылымдық элементтерінің өзара ықпалдасуын талдау; - сыртқы экономикалық қызметке банктік қызмет көрсетудің, халықаралық экономикалық операцияларды хеджирлеу мен қаржыландырудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістерін меңгеру; - отандық валюта жүйесі мен валюта нарығының жұмыс істеуі шеңберінде валюта-несие және қаржы қатынастарын ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Халықаралық қаржы" оқу пәні Бизнес және басқару бағытындағы білім алушыларда халықаралық қаржының қазіргі мәселелері туралы теориялық және практикалық білім деңгейін арттыруға арналған. Курстың пәні - халықаралық қаржылық қатынастардың экономикалық категориялары, негізгі элементтері, ұйымдастыру принциптері мен формалары және халықаралық қаржылық мәмілелерді жасау тәжірибесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты халықаралық стандарттарға сәйкес ұйымдардың қаржылық есептілігін қалыптастыру үшін қажетті ақпаратты жинау, тіркеу және өңдеу дағдыларын игеру болып табылады.
Пәнді оқытудың міндеттері курс барысында қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын, оның ішінде ақша қаражатын, дебиторлық берешекті, қорларды, негізгі құралдар мен материалдық емес активтерді есепке алуды, міндеттемелер мен меншікті капиталды есепке алуды, қаржылық есептілікті ұсынуды көздейтін фундаменталды тақырыптарды қарастырудан тұрады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылған курс аясында келесі сұрақтар зерттеледі: цифрлық ақшаның алғышарттары мен пайда болу тарихы, электрондық ақшаға жаңа төлем құралы ретінде қойылатын талаптар, цифрлық және электрондық ақшаны ресми анықтау, электрондық ақшаның көтерме және бөлшек электрондық төлем жүйелерінен айырмашылығы, қазіргі заманғы төлем жүйесіндегі электрондық ақшаның рөлі, электрондық ақша эмиссиясы және ақша делдалдары рөлі, электрондық ақшамен төлем жасау сызбасы, бөлшек төлем құралын таңдау модельдеріндегі электрондық ақша, төлем жүйелерін пайдалану шығындарын салыстыру, электрондық ақша және мобильдік төлемдер, электрондық ақшаны классификациялау, электрондық ақшаны енгізуді тежейтін факторлар, электрондық ақша жүйелерінің жұмыс істеуі мен оларды реттеудің шетелдік тәжірибесі, электрондық ақшаның болашағы, цифрлық экожүйе түсінігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби қызметінде пайдалану үшін қоғамды цифрландыру туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ цифрлық ортаның дамуын қамтамасыз ету үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру.
Пәннің қысқаша мазмұны: Цифрландырудың жаһандық трендтері және халықаралық тәжірибе. Экономика салаларындағы цифрлық өзгерістер. Мемлекеттік органдардың қызметін цифрландыру. Цифрлық инфрақұрылымды дамыту. Адам капиталын дамыту. «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасын іске асырудың мақсаттары, міндеттері, нысаналы индикаторлары және нәтижелерінің көрсеткіштері. Цифрлық қосарлар және виртуалды профильдер. Жаңа дәуірдегі киберқауіптер. Цифрлық беделді басқаруға кіріспе. Кванттық әлемдегі ақпарат және коммуникацияның болашағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылған курстың негізгі қарастыратын сұрақтары: цифрлық экономиканы дамытудың теориялық және әдіснамалық аспектілері. Цифрлық экономика және заманауи технологиялық трендтер. Цифрлық платформалар, өтпелі технологиялар, бизнесті цифрлық трансформациялау және жаңа нарықтар. Клиенттердің күнделікті өміріндегі цифрлық экономика. Өндірістік сектордағы цифрлық экономика. Қаржы қызметтері саласын цифрлық трансформациялау. Қаржыны басқарудағы цифрлық технологиялар. Банк саласындағы цифрлық экономика. Цифрлық экономиканың институционалдық негіздері. Цифрлық экономикада корпоративтік қаржының жұмыс істеуі. Бюджет процесіндегі цифрлық технологиялар. Цифрлық экономика жағдайында ҚР қаржы жүйесін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық ғылымдар жүйесі мен әлемдік экономикалық практикада қалыптасқан экономикалық саясатты қалыптастырудың жалпы заңдылықтарын, ережелері мен қағидаттарын айқындау, сондай ақ оларды Қазақстан экономикасының нақты әлеуметтік-экономикалық жағдайларында пайдалануды қарастырады.
Пәнді оқыту мақсаты болып мемлекеттің макроэкономикалық саясатының тиімділігі мен нәтижелілігінің теориялық негіздерін анықтау және оның қызметінің салдарын бағалауда білім мен дағдылардың біртұтас жүйесін қалыптастыру табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық астары мен оның объектісі. Экономиканы мемлекеттік реттеудің методологиясы жөніндегі ұғым және оның элементтері. Экономиканы реттеудің ұйымдастырушылық негіздері мен оның шетелдік тәжірибесі. Транзиттік экономиканың негізгі мінездемесі және оның заңдылықтары. Экономикалық өсудің негізгі факторлары мен оны қамтамасыз етудегі мемлекеттік шаралар. Экономиканы мемлекеттік реттеу қызметінің басты сатысы әлеуметтік-экономикалық болжау мен жоспарлау. Ғылыми-техникалық прогрестің бағыттары мен оны жеделдетудегі мемлекеттің рөлі. Халықты еңбекпен ұтымды қамту мен әлеуметтік қорғауды мемлекеттік реттеу. Мемлекеттің инвестициялық саясатының қалыптасуы мен оны жүзеге асыру механизмдері. Жер ресурстарын тиімді пайдаланудағы мемлекеттік шаралар жүйесі. Экономиканы реттеудің қаржы-бюджеттік әдістері. Мемлекеттің ақша-несие саясатын жүзеге асырудың негізгі механизмдері. Қазақстан аймақтарының әлеуметтік-экономикалық дамуын мемлекеттік реттеу. Мемлекеттің табиғатты қорғау және сыртқыэкономикалық іс-әрекеттерін реттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ел экономикасын мемлекеттік реттеудің методологиясын, механизмдері мен көрсеткіштерін оқып-үйренеді; мемлекеттің жалпы экономиканың дамуына әсер етуінің мәні, мақсаттары, нысандары мен әдістері, оның жекелеген салалары мен секторларын басқару; елде болып жатқан әлеуметтік-экономикалық процестерді басқарудың тәсілдері, тәсілдері мен құралдарының жиынтығы туралы білім береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың қысқаша сипаттамасы. Мемлекеттік сектордағы деректерді жинау, сақтау, беру рәсімдерін регламенттейтін нормативтік-құқықтық базаны зерделеу, электрондық үкіметті қалыптастырудың басымдықтары мен бағыттарын айқындау. Электрондық түрде мемлекеттік қызмет көрсетудің ағымдағы жағдайын зерделеу.
«Электрондық үкімет» пәнін оқытудың мақсаты азаматтар мен ұйымдармен өзара қарым-қатынас жасағанда, сондай-ақ ведомствоаралық және аймақаралық өзара қатынаста ақпараттық технологияларды пайдалануда сапалы өзгерістер есебінен мемлекеттік биліктің атқарушы органының жұмыс істеу тиімділігін арттыру саласында студенттердің жүйелі білім мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Дипломдық жұмысты (жобаны) алдын ала қорғау
Защита практики
Защита практики