"Құқықтану" білім беру бағдарламасы Қазақстан Республикасының Мемлекеттік құқықтық саясатының өзекті бағыттарын қамтиды. Бағдарлама жаһандану мен ақпараттандырудың қазіргі заманғы процестеріне барабар жауап бере алатын құқық магистрлерін дайындауға бағытталған. Білім беру бағдарламасы "Рухани жаңғыру", "болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту"ұлттық жобаларын іске асыруға сәйкес келеді. Білім беру бағдарламасы оқу үдерісіне барынша практикалық-бағытталған тәсілмен ерекшеленеді және қоғамдық қызметтің түрлі салаларында білікті заң қызметтерін көрсетуге қабілетті білікті заңгерлерді дайындауды көздейді.
Құқықтану-2
7M04204
Заң
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз етуді, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және тәжірибелік қолдану үшін алғышарттар жасауды қамтиды. Курс басқарушылық қызметтің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, басқарушылық қызмет құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктері туралы жүйелі идеяларды ашуға бағытталған.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ғылым және ғылыми зерттеулер туралы ұғымды, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасын, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру қағидаттарын, қазіргі заманғы ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін (саралау, интеграция, жүйелік көзқарас, абстракциялау, нақтылау, синергетикалық парадигма, эволюционизм, логика, аспаптық талдау және т. б.), қазіргі ғылымдағы ғылымның даму жолдарын ғылыми зерттеулер мен зерделейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Адамзаттың зияткерлік тәжірибесін игеру, өткен тарихи дәуірлердің ғылыми ойлау мәдениетіне қосылу, әлемге ғылыми-құндылық қатынасын игеру, ғылымның ғылыми-әдістемелік құралдарын игеру - "ғылым тарихы мен философиясы"курсын зерттеудің басты мақсаты. Сонымен бірге, ғылыми-техникалық өркениеттің адамгершілікке қарсы әсері ғылыми рационалдылыққа табынуға белсенді қарсылық тудырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс педагогикалық теорияның теориялық және практикалық негіздерін, педагогикалық процесті басқару теориясын, жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған.<br/> <br/> Магистранттардың бойында:<br/> - оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқытудың түрлі стратегиялары мен әдістерін пайдалана отырып, дәріс, семинар, практикалық, зертханалық сабақтарды жоспарлау;<br/> - білім берудің өзекті мәселелері бойынша зерттеу жобаларын әзірлеу және өз нәтижелерін ұсыну;
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілдерін оқыту болашақ магистрлердің кәсіби және академиялық мақсаттары үшін үздіксіз деңгейде бағытталуы тиіс, бұл білім алушыларға ғылыми-ұғымдық аппаратты еркін пайдалануға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, ақпаратты және ғылыми полемиканы, академиялық жазуды пайдалану, негіздеу, сендіру дағдыларын иеленуге мүмкіндік береді. Магистратурада шет тілін оқытудың ерекшелігі өзекті арнайы әдебиеттерді оқып-үйрену, инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды тарту болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Азаматтық және азаматтық іс жүргізу құқығының проблемалары" магистранттарды азаматтық және азаматтық іс жүргізу құқығының негізгі бастауларын (қағидаттарын) іс жүзінде іске асыруға байланысты азаматтық және азаматтық іс жүргізу құқығының негізгі теориялық проблемаларымен таныстыру болып табылады.
"Азаматтық және азаматтық іс жүргізу құқығының мәселелері":
1) қоғам, мемлекет және құқық дамуының қазіргі кезеңіндегі теориялық көзқарастар мен тұжырымдамаларды зерделеу;
2) магистранттарды азаматтық және азаматтық іс жүргізу құқығының жекелеген институттарының проблемалық мәселелерімен таныстыруды қамтиды;
3)магистранттардың азаматтық және азаматтық іс жүргізу заңнамасын дамыту үрдістерін меңгеруі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқыту мақсаты: магистранттардың құқықтық негіздері және прокуратура органдарының қызметін ұйымдастыру және негізгі принциптері, олардың жүйесі туралы терең теориялық білім алу; прокурорлардың өкілеттіктерін жүзеге асырудың құқықтық формалары; прокурорлық қадағалауды жүзеге асырудың негізгі бағыттары; прокуратура органдарында жұмысты ұйымдастыру; жоғары қадағалауды жүзеге асырудың тактикасы мен әдістемесі; Қазақстан прокуратурасының тарихы мен қазіргі даму тенденциялары; прокурорлық қызметкерлердің құқықтық мәртебесі туралы терең теориялық білім алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қылмыстық процестің үш буынды моделін іске асырудағы прокурордың рөлі" пәні прокурордың процестік мәртебесіне және оның қадағалау функцияларын іске асырудағы рөліне байланысты нақты білімді бекітуге ғана емес, сонымен қатар қылмыстық процеске қатысушылардың конституциялық құқықтарының процестік кепілдіктерін қолданудың тиімділігін арттыруға бағытталған жүргізілген реформалар контексінде қылмыстық іс қозғалысының бүкіл процесін қадағалауға мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы құқық қолдану қызметін талдау заң шығарушының қылмыстық процесте прокурордың іс жүргізу мәртебесіне маңызды мән беретінін көрсетеді, оған қылмыстық процестің міндеттерін іске асыру байланысты болады. Баяндалғанды ескере отырып, осы пән шеңберінде қылмыстық іс жүргізу заңнамасындағы динамикалық өзгерістерді назарға ала отырып, қылмыстық процестің үш буынды құрылымын іске асыру тетігін тереңдетіп зерделеуге, оның мәні мен мәнін түсінуге болады. Пән сондай-ақ қылмыстық процестің өзге субъектілерінің, сондай-ақ қылмыстық процестің үш буынды моделін іске асыруға жауапты құқықтық мәртебесін зерделеуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты-Қазақстан Республикасында келісімшарттар жасасудың құқықтық негіздерін көрсету, шарттық қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының заңнамасымен танысу, шарттардың әртүрлі нысандарымен танысу, Азаматтық құқық нормаларын қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар алу. Қазақстан Республикасында келісімшарт жасасу процесінде туындайтын қатынастарды құқықтық реттеу негіздері бойынша теориялық негізді қалыптастыру, Халықаралық заңнаманы білу, шарттың елеулі ережелерін енгізе отырып шарттар жасай білу.
ҒЗЖ қорғау